sobota, 16 czerwca 2012

Hodowla

Nie jestem osobą, której konie są w elicie. Dlaczego? Z prostego powodu. W hodowlę trzeba włożyć wiele czasu, ponadto osoby z najbardziej prestiżowych hodowli skupiają się tylko na niej. Tymczasem ja raz mam ochotę rozmnażać jednorożce, a po miesiącu blupować Nokotę. Hoduję konie dla przyjemności, nie dla rankingu. Przy tym cieszy mnie różnorodność i czasem potrzebuję urozmaicenia ;)

Pewnie też dlatego mam wiele interesujących hodowli, lecz na razie opiszę te, na których aktualnie najbardziej się skupiam:

Hodowla jednorożców "Srebrnorogie"

Zawsze, odkąd jestem na Howrse, lubiłam hodować jednorożce. Nigdy mi się to nie znudzi, zazwyczaj wracam do tego po chwilowym zaangażowaniu się w rozwijanie jakiejś rasy. Hodowlę prowadzę z Kartainą.

Posiadamy:
- achał-tekiny,
- andaluzy,
- angliki,
- appalaosa,
- araby,
- coby irlandzkie,
- fryzy, 
- luzytany,
- pinto,
- hanowery.

Czekamy też na fiordy, kuce walijskie i Quarter Horse.
Moim celem na Howrse jest hodowanie jednorożców wszystkich ras i powoli do tego dążę. Mam też oddzielną hodowlę rogów trakeńskich "Aurum Trakehner", której działanie jest na chwilę zawieszone.

Hodowla holsztynów

Jest to faza mocno początkowa, planuję dawać większości z nich Zestaw Harmonii, może KF, ale na pewno tylko i wyłącznie towarzyszy niedostępnych w sklepie. Zaczynam od PG 600. Hodowla najprawdopodobniej będzie nosić nazwę "Unikatowe".


A oto moje przyrostki:



  • Aurum Trakehner.♥ - jest to przyrostek stworzony dla jednorożców trakeńskich. Po polsku brzmi on "Złoty Traken". Hodowlę rogów prowadziłam z Kartainą, Kisią_12 i billkaulitz1989  (♡) 
          Status hodowli: Zamknięta na jakiś czas.
  • Argentum Trakehner.♥ - bezrogi trakeny. Po polsku brzmi on: "Srebrny traken". 
  •  Perintis - przyrostek po polsku brzmi "Pionerzy". Status hodowli: zamknięta na jakiś czas
  • Cremello Brood. - po polsku "Ród Cremello". Status hodowli: zamknięta na jakiś czas.
  • perneńskie smoki 
  • Srebrnorogie
  • Bronze Trakehner - trakeny z brązu - trakeny po bezrogach 
  • Plamki i ciapki - hodowla Pinto 
  • Z Pierścieni Saturna - hodowla cobów irlandzkich 
  • Duch wolności - hodowla koni andaluzyjskich 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz